Translate - Μετάφραση

Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου 2008

Η 4η «Athens Xclusive Designers Week», ολοκληρώσε με επιτυχία τις παρουσιάσεις Σχεδιαστών Spring / Summer 09


Mε τον πιο ξεχωριστό τρόπο ολοκληρώθηκε την Τρίτη 11 Νοεμβρίου η 4η Athens Xclusive Designers Week. Τα catwalks απέπνεαν αέρα Νέας Υόρκης, Λονδίνου και Βερολίνου, οι σχεδιαστές έστειλαν διαφορετικά μηνύματα και προτάσεις και οι πολυάριθμοι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τις πιο δυνατές τάσεις από διαφορετικά μέρη του πλανήτη. Η σφραγίδα της βραδιάς μπήκε με ένα Xclusive φιλανθρωπικό gala dinner και ένα αφιέρωμα στη μόδα μέσα από τον ελληνικό κινηματογράφο. Μια γιορτή για τη Γυναίκα, το διαχρονικό στυλ, την υγεία και την ελπίδα, μηνύματα που έστειλαν οι γυναίκες του Συλλόγου «Άλμα Ζωής» και οι ξεχωριστές επώνυμες γυναίκες – καλεσμένες της εκδήλωσης Samsung-Pink Ribbon.

Η 4η μέρα της ΑXDW άνοιξε με την παρουσίαση του διδύμου Charles Of London, οι οποίοι πρότειναν punk και rock ρούχα, μεταλλικές αποχρώσεις, extreme ύφος και μια μικρή δόση σαδο-μαζοχιστικού attitude ως δήλωση απενοχοποίησης και ελεύθερης έκφρασης, όπως είναι η φιλοσοφία της συλλογής τους. Ο πάντα ανατρεπτικός Τόλης Σκουλαριώτης, ο οποίος συμμετείχε προσωπικά στο show, περπάτησε στην πασαρέλα της AXDW μαζί με… τον σκύλο του, χαιρετώντας το κοινό που παρακολουθούσε.

Στη συνέχεια, σειρά είχε ο Έλληνας σχεδιαστής που ζει στο Βερολίνο, Kostas Murkudis, με μια ολοκληρωμένη κολεξιόν υψηλής αισθητικής και ποιότητας αποσπώντας το θερμότερο χειροκρότημα από το κοινό για τις δημιουργίες του και τις προτάσεις του. Ο Kostas Μurkudis προτείνει λιτές και αυστηρές γραμμές, ενδιαφέρεται πάντα για ένα καλαίσθητο αποτέλεσμα και κυρίως για την ποιότητα των υλικών του. Τα χρώματα που προτείνει κινούνται ανάμεσα στο λευκό, το εκρού και το χρώμα της ζεστής άμμου, το γκρι και το μαύρο. Ο Μurkudis έχει κερδίσει το σεβασμό του κόσμου της μόδας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, γεγονός που επιβεβαιώθηκε από την πρώτη του εμφάνιση στην Αθήνα.

Την 4η ΑXDW ολοκλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο η διάσημη ηθοποιός του Hollywood, Tara Reid, η οποία παρουσίασε τη συλλογή της Mantra by Tara. Όπως δήλωσε η ίδια, «Mantra είναι η ευχή που βγαίνει αληθινή. Έδεσα κάθε μία από τις ευχές μου με ένα χρώμα ώστε η γυναίκα που θα φορέσει κάποιο ρούχο μου να αισθάνεται τυχερή και αισιόδοξη εφόσον το ίδιο το ρούχο θα της θυμίζει ότι η ευχή της πραγματοποιήθηκε!». Η collection της Tara αποτελείται από ρούχα που μπορούν να φορεθούν κάθε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας, είναι θηλυκά, λιτά και σέξι.

Η τελευταία νύχτα της Διοργάνωσης όμως ήταν αφιερωμένη στη Γυναίκα. Τη γυναίκα-ιδέα, τη γυναίκα-φως, τη γυναίκα-σύμβολο που πρωταγωνιστεί στη ζωή μας.
Δύο γνωστοί και αγαπημένοι ηθοποιοί, η Κατερίνα Παπουτσάκη, που εμφανίστηκε φορώντας μια εκπληκτική τουαλέτα δημιουργία της Αρμενο-Κύπριας σχεδιάστριας LEVINIA και ο Αντώνης Λουδάρος, ως παρουσιαστές της βραδιάς, καλωσόρισαν το κοινό στην Φιλανθρωπική εκδήλωση με θέμα τη μόδα και την εξέλιξή της μέσα από τον ελληνικό κινηματογράφο για τις ανάγκες της υποστήριξης της καμπάνιας Samsung-Pink Ribbon (για την πρόληψη και αντιμετώπιση του Καρκίνου του Μαστού). Η βραδιά ξεκίνησε με στιγμιότυπα γνωστών ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου, στα οποία οι μεγαλύτερες Ελληνίδες πρωταγωνίστριες φορούν αξέχαστες δημιουργίες υψηλής ραπτικής ενώ παράλληλα, 15 αυθεντικά κοστούμια των γνωστότερων ηθοποιών: Μ. Μερκούρη, Έ.Λαμπέτη, Τζ. Καρέζη, Α. Βουγιουκλάκη, Μ. Χρονοπούλου, Ζ. Λάσκαρη, Ρ. Βλαχοπούλου, Μ.Καραγιάννη, Μ.Κοντού, Έ.Ναθαναήλ, παρουσιάστηκαν από τα μοντέλα της AXDW σε ένα συγκλονιστικό και συγκινητικό catwalk. Η Κατερίνα και ο Αντώνης κάλεσαν αμέσως μετά τους εκλεκτούς καλεσμένους να αγοράσουν μέσω δημοπρασίας τέσσερα πολυτελή κοσμήματα φιλοτεχνημένα από τα κοσμηματοπωλεία ΠΑΤSΕΑS (από ροζ χρυσό και μπριγιάν με έμπνευση τη ροζ κορδέλα) καθώς και ένα φόρεμα του σχεδιαστή κ. Γιάννη Βούρου και του συνεργάτη του και σχεδιαστή κ. Άγγελου Γιούκη. Η όλη ενέργεια αποσκοπούσε στη συγκέντρωση ενός σημαντικού χρηματικού ποσού για την υποστήριξη των αναγκών του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ» που εργάζεται για την πρόληψη και αποθεραπεία του καρκίνου του μαστού. Ξεχωριστές ήταν και οι ομιλίες των: κ.κ. Dai-Yung Kim, Γενικού Διευθυντή της Samsung Electronics, της δημοσιογράφου και Πρέσβειρας της Samsung που εκπροσώπησε την εταιρεία στο Pink ribbon - gala dinner κας Βίκυς Χατζηβασιλείου, της κας Kλεοπάτρας Γαβριηλίδου, Προέδρου του Δ.Σ. του «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ», της εθελόντριας και μέλους του Συλλόγου «Άλμα Ζωής» κας Ζανάρα η οποία συγκίνησε όλους τους προσκεκλημένους με την υπέροχη αφήγηση της προσωπικής της εμπειρίας και νίκης κατά της ασθένειας και τέλος της πρώην βουλευτού της ΝΔ. και Πρέσβειρας Καλής Θέλησης για τον Κοινωνικό Εθελοντισμό κας Έλενας Κουντουρά. Η βραδιά έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο με την απονομή της επιταγής ύψους 10.000 ευρώ για την υποστήριξη του έργου του Συλλόγου «Άλμα Ζωής».

Την AXDW επισκέφθηκαν την Τρίτη 11 Νοεμβρίου πολλοί επώνυμοι καλεσμένοι, ανάμεσά τους: η Ζωή Λάσκαρη, η Ειρήνη Νταϊφά, η Μαρία Γερολυμάτου, ο Νίκος Πατσέας, ο Βλάσσης Χολέβας (ο οποίος είχε ντύσει την Tara Reid πέρυσι στο Χριστουγεννιάτικο πάρτυ του Elton John), ο Δούκας Χατζηδούκας, η Ιωάννα Μαρτζούκου, ο Κωνσταντίνος Καζάκος, η Ηρώ, η Σοφία Βογιατζάκη, η Λίτσα Γιαγκούση, η Άντζελα Δημητρίου, ο Ηλίας Πανταζόπουλος και πολλοί επιχειρηματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Τα πιο δυναμικά side events παρουσιάστηκαν στο κοινό και παρέμειναν ανοιχτά και τις τέσσερις ημέρες της Διοργάνωσης:

· Μία ανατρεπτική έκθεση φωτογραφίας του Τάσου Βρεττού και του Κωνσταντίνου Ρήγου με τίτλο UnfairyTales μας ταξίδεψε σε ανατρεπτικές ερμηνείες γνωστών παραμυθιών.

· Ένα live performance της Σχολής ΒΑΚΑΛΟ με την υποστήριξη της Samsung-Pink Ribbon με θέμα εμπνευσμένο από την Pink Ribbon: 20 φοιτητές – καλλιτέχνες δημιούργησαν από την πρώτη μέρα πρωτότυπα t-shirts - μοναδικές δημιουργίες τα οποία παρουσιάστηκαν σ’έναν ξεχωριστό χώρο της AXDW και πωλούνταν όλες τις μέρες για την ενίσχυση του Συλλόγου «Άλμα Ζωής».

· Η παρουσία των χορηγών ήταν ξεχωριστή για άλλη μια φορά με καλαίσθητα περίπτερα και ξεχωριστές προωθητικές ενέργειες: ο ΕΟΤ με την διαφημιστική του καμπάνια στις οθόνες του χώρου δίνει το μήνυμα της σύγχρονης Ελλάδας που υποστηρίζει ό,τι νέο, φρέσκο και πρωτότυπο έχει να δείξει η χώρα, δίνει ξεχωριστό «παρών» στη διεθνή διοργάνωση μόδας και υποστηρίζει το μήνυμα «XPORTING Greek Fashion globally». Η Samsung στο κέντρο του χώρου με ένα δυναμικό περίπτερο το οποίο επισκέπτονταν όλοι οι καλεσμένοι για να γνωρίσουν και να αγγίξουν τα νέα μοντέλα των κινητών τηλεφώνων αλλά και να ενημερωθούν με σχετικά φυλλάδια. Δίπλα τους και ο Σύλλογος «Άλμα Ζωής» ενημέρωνε για τις δραστηριότητες και το έργο των γυναικών που πάσχουν από καρκίνο του μαστού. Η ΟPEL Αgila στο πνέυμα της «μόδας» με moto το «Flex & the city» και με ένα γαλάζιο αυτοκίνητο σε θέση «πασαρέλας» στο οποίο προσκαλούσε όλες τις γυναίκες αλλά και τους άνδρες να μπουν και να νιώσουν την αίσθηση του μικρού και ευέλικτου αυτού οχήματος.

Η AXDW αποτελεί την Διεθνή Διοργάνωση Μόδας στην Ελλάδα η οποία αναπτύσσεται συνεχώς, φιλοξενεί σημαντικούς σχεδιαστές από όλον τον κόσμο, συνάπτει νέες συνεργασίες διεθνώς, ανοίγει τις πύλες της σε επαγγελματίες της Ελλάδας και του εξωτερικού εξασφαλίζοντας συνέργιες, γεφυροποιώνοντας τις αποστάσεις. Η Μόδα είναι μια εκ των σημαντικότερων βιομηχανιών παγκόσμια, η οποία εκτός από την επιχειρηματικότητα, βοηθά την τουριστική ανάπτυξη της πόλης στην οποία φιλοξενείται μέσω των συμμετεχόντων επαγγελματιών αλλά και των ξένων Media που την καλύπτουν.