Translate - Μετάφραση

Σάββατο 15 Αυγούστου 2009

Οι Γάλλοι κάθονται και πάλι στο θρόνο της Μόδας!!!

To Παρίσι για ακόμα μια φορά έδειξε σε όλο το κόσμο πως είναι το κέντρο της Μόδας, στα πλαίσια της Εβδομάδας Μόδας Υψηλής Ραπτικής, ενός από τα πιο σημαντικά γεγονότα της μόδας με τους σημαντικότερους σχεδιαστές να παρουσιάζουν τις γυναικείες συλλογές υψηλής ραπτικής για την ερχόμενη χειμερινή περίοδο. Σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια το «παρών» έδωσαν πολλοί λίγοι σχεδιαστές κι αυτοί στην πλειονότητά τους Γάλλοι, σημάδι ότι η γαλλική ραπτική αποκτά μια νέα διάσταση, με την εικόνα της να κυριαρχεί σε ολόκληρο τον κόσμο.

Τα σημαντικότερα κομμάτια που ξεχώρισαν στην παρουσίαση των συλλογών για το Φθινόπωρο - Χειμώνα του 09-10 είναι η ανάμιξη της κομψότητας και του style. Με λίγα λόγια ομορφιάς δεν εξαρτάται πια από την υπερβολή, αλλά οι γυναίκες του φετινού χειμώνα θα πρέπει να προσέχουν, ώστε πάντα να δείχνουν ερωτικές, όμορφες και πολύ ελκυστικές. Θα χρησιμοποιούν συγκεκριμένα αξεσουάρ, όπως έναν πολύ καλό φάκελο, έναν κορσέ ή ζώνες σαν κι αυτές που προτείνει ο οίκος Dior.

Η δαντέλα και τα κεντημένα υφάσματα κυριαρχούν, σε όλες σχεδόν τις συλλογές, τόσο στη ματ όσο και στη γυαλιστερή εκδοχή τους. Το δέρμα χρησιμοποιείται από πολλούς σχεδιαστές σε φορέματα και παλτά, η δε γούνα είναι πολύ της μόδας, κυρίως ως τελείωμα σε μπλούζες, φούστες και γιακάδες παλτών. Το μαύρο αποτελεί για άλλη μια φορά το βασικό χρώμα στις συλλογές , συνδυασμένο με γυαλιστερά υφάσματα, όπως σατέν ή μετάξι, παγιέτες & χάντρες.

Τα αξεσουάρ όπως καπέλα και τα γάντια θα φορεθούν αρκεί να είναι στο ίδιο χρώμα με το ρούχο.

Η τσάντα δεν θα έχει την τιμητική της μια και οι σχεδιαστές μόδας την χρησιμοποιούν σπάνια στις συλλογές τους, αλλά όταν χρησιμοποιείται επιβάλετε να είναι ένας πολύ σταθερός και άκαμπτος φάκελος φτιαγμένος από δέρμα ή σατέν και διακοσμημένος με πέρλες και φυσικά τοποθετημένος στο χέρι.

Μερικές φορές οι φάκελοι είναι μαύροι, ασημί, ή χρυσοί με αλυσίδα, η οποία είναι διακοσμημένη με πέρλες ή γυαλιστερές πέτρες. Ωστόσο, ο μόνος σχεδιαστής που ξεφεύγει από τη φάκελο-μανία είναι ο Dior, ο οποίος βάζει τα μοντέλα του να φοράνε πολύχρωμα μπουφάν που τονίζουν τη μέση και να κρατάνε στο χέρι από το λουρί μια μικρή άκαμπτη μπεζ τσάντα.

Ο Jean Paul Gaultier, από την άλλη πλευρά, αλλάζει τον κλασικό φάκελο με πολύ εκλεπτυσμένες μικρές γεωμετρικές τσάντες, φτιαγμένες από «εξωτικό» δέρμα, το οποίο τονίζει τη φωτεινότητα και τη γοητεία της γυναίκας.
Όσον αφορά τα παπούτσια, για να δείχνει μια γυναίκα γοητευτική το χειμώνα, πρέπει να φοράει ψηλοτάκουνα παπούτσια ή διπλόσολα, ώστε να είναι πιο άνετα για το πόδι. Το ύφος μπορεί να είναι από κλασικό ή αναδρομή στη δεκαετία του ‘30, όπως προτείνει ο οίκος Chanel. Ο Gaultier προτείνει σανδάλια από πύθωνα μέσα στο καταχείμωνο. Αρκετοί οίκοι, όπως ο Chanel, συνδυάζουν τα παπούτσια με το ρούχο, όχι μόνο χρωματικά, αλλά και με την κατασκευή και το ύφασμα, σαν τα παπούτσια να αποτελούν συνέχεια του ρούχου.

Ωστόσο, αν μια γυναίκα δεν θέλει να φοράει ανοιχτά παπούτσια χειμωνιάτικα, οι σχεδιαστές δίνουν λύση με τις ψηλές μπότες, φτιαγμένες από γυαλιστερά υφάσματα και απόλυτα αρμονικές με το υπόλοιπο σύνολο. Θα πρέπει ωστόσο να είναι πάνω από το γόνατο και να αγκαλιάζουν το πόδι, αλλά συνδυάζονται μόνο με κοντό φόρεμα ή φούστα!

Από πλευράς χρωμάτων, εκτός από το μαύρο, οι συνδυασμοί που παίζουν είναι το χρυσό και το ασημί, που προτιμούνται τόσο για πολύ εντυπωσιακά βραδινά φορέματα όσο και για αξεσουάρ, όπως τσάντες και παπούτσια, δίνοντας μια φωτεινότητα.
Το μπεζ συνδυάζεται πολύ όμορφα με το μαύρο. Το γκρι χρησιμοποιείται κυρίως από τους Ιταλούς όπως 0 Giorgio Armani στην Privé συλλογή του.
Το λευκό, όπως και το μπεζ, υπάρχουν για να συνδυάζονται με άλλα χρώματα, όπως το καφέ & το μαύρο. Αν και ο χειμώνας δεν είναι η εποχή των χρωμάτων, φέτος πολλοί σχεδιαστές προτείνουν ζωηρά χρώματα, θέλοντας να κάνουν το χειμώνα πιο fan.

Ο οίκος μόδας Christian Dior έχει αφιερώσει ολόκληρη τη συλλογή του σε χρώματα όπως το ροζ, το φούξια, το μπλε ηλεκτρίκ, το κίτρινο, το πορτοκαλί, το μπεζ, το λιλά και το κόκκινο.